4 Şubat 2013 Pazartesi

ONE LOVELY BLOG AWARD ve Okumasi en keyifli blog ödülü

ONE LOVELY BLOG AWARD


Bu  güzel ödülü bana Fuat bey gönderdi  http://sifaliyemektarifleri.blogspot.com/

Tüm arkadaslarimi cok seviyorum iki ödülüde tüm beni takip eden canlarima gönderiyorum .Tariflerini paylasan blog arkadaslarima sevgilerimi gönderiyorum.
Ve güzel bir ödül lü Esracimdan daha  bu hafta aldim

http://ocalmutfak.blogspot.com/ arkadasim beni bu ödüle layik görmüs tesekkürler canim.Bende bu  ödülü  tüm arkadaslarima gönderiyorum.
Uzun zamandir tariflerimi sizlerlen paylasiyorum.Aslinda ilk bu blogu acma nedenim kizlarima benden güzel seyler biraka bilmekti annelerinden.Blogum icin ekstra bir seyler hazirlamadim blogum icin günlük pisirdigim soframdan bazilarini paylastim tüm arkadaslarimlan.Ben blog arkadaslarimi kendim birseyler paylasmadigim anlarda bile takip ediyorum .Bazen yazilarimda hatalrim oldu kendim ve ya bana yazdiziz zamanla kusuruma bakmayin ilk kez internete bu blogu actigimda oturdum ilk yazilarimi böyle yazdim .Hasta olanlari ,mutlu olanlari ,sevinenlerin sevinclerini  üzülenlerin sikintilarini paylasiyoruz yaklasik  09.11.2008 den beri blog aleminin icindeyim iyiki varsiniz hepiniz.Yanlislarim olduysa  birilerini istemeyerek üzdüysen ,kirdiysam af ola  .Ben sizlerden cok sey ögrandim .Bir cok yeni tarif degisik dekorasyonlar  cok güzel dosluklar  kazandim.Bir cok blogner arkadaslarimla telofonlastik yardimlastik bilmadik lerimizi böyle ögrendik .Hepinize cok tesekkür ler olsun gönlünüze yüreginize saglik diyorum .Ben bu iki ödülü arkadaslarimin hepsinin layik oldugunu biliyorum ve tüm blogcu arkadaslarima gönderiyorum .Sevgiler huzur dolu bir hafta sonu diliyorum sevgiler


ONE LOVELY BLOG AWARD ve Okumasi en keyifli blog ödülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder