6 Şubat 2013 Çarşamba

BUĞDAY SALATASI ♥ PORTAKALLI KEREVİZ

BUĞDAY SALATASI    ♥    PORTAKALLI KEREVİZ

malzemeler
  • 2 su bardak haslanmis bugday
  • 1 tane kirmizi dolmalik biber
  • 5-6 tane salatalik tursusu
  • 1 cay bardak haslanmis misir
  • 1 tane sari dolmalik biber
  • maydanoz
  • 1 tatli kasik kirmizi pul biber
  • tuz
  • 3-4 yemek kasik ay cicek yag
  • yarim limon suyu
  • 7-8 yaprak taze nane

 hazirlanisi

  • Bugdayinizi haslayin ve suyunu süzdürün soguyunca icersine maydoz ve nanenizi yikayip dograyin.
  • Etli sari ve kirmizi biberin icersini temizleyip küp dograyin .
  • Ben hazir konserve misir kullandim yikayip suyunu süzdürüp icersine ilave edin.
  • Diyer malzemeleri  de katip icersine  karistirin .

 PORTAKALLI KEREVİZ 


malzemeler
  • 1 tane kerevizorta boy
  • 2 tane havuc 
  • 2 tane  patates
  • 1 tane portakalin suyu
  • yarim bardak su
  • 1 tutam taze dere otu
  • tuz
  • yarim limon suyu
  • 1 dis sarimsak
hazirlanisi
  • Ben dödüklü tencerede pisirdim .
  • Kerevizi kabugunu soyuup küp ,küp dograyin .
  • Patatesidesoyuop ayni büyüklükde sekilde dograyin.
  • Havucuda tiraslayip ayni sekilde dograyin .
  • Tencereye sebzeleri koyup üzerine yarim bardak su 1 su bardak kadar portakal suyunu ekleyin.
  • Tuz ve dere otunun yarisini yikayip dograyin icersine yarimda limon suyunu katip tencerenin altini kapatip orta hatesde pisirin .Ben sarimsak kullandim icersine 2 ciye .
  • Portakalli kerevizi soguyunca servis tabagina alip üzerine dere otu serpistirin afiyetler olsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder