8 Şubat 2013 Cuma

Elmalı KEK

                                                    Elmalı Kek Tarifi
malzemeler
  • su bardağı sıvı yağ,
  • 1 su bardağı şeker
  • 1,5 su bardağı un
  • 3 tane yumurta
  • 2,3 çorba kaşığı süt
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1yemek kaşığı pudra şekeri
  • 4-5 tane yeşil- sarı elma (tatlı yada mayhoş)
Hazırlanışı:
  • Öncelikle yumurta ve şekeri köpürene kadar  çırpın.
  • Siviyag ,süt ve sonra un karıştırıp kek harcını yapın.
  • Diğer taraftan Elmalarınizin kabuklarini soyup rendeleyin severseniz tarcindan icersine katp karistirin.
  • 1 elmayı resimde görüldüğü gibi ay şeklinde ince dilimler halinde dilimleyin.
  • Hazırladığınız  bu tarif 28-30 cm çapındaki tepsi veya borcam icin .
  • Ben kaliplar kullandim cokda güzel olsu silikon kaliplar .
  • 2 yemek kasik hamur üzerine ince kiyilmis tarinli elmaladan 1 yemek kasik koydum (( denemelik önce elmayi sonra amur koydum  dahada güzel oldu 2 tanesini denemelik öyle yaptim cok daha güzel sekli oldu ))175 derecede pisirin afiyetler olsun.

Elmalı KEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder