6 Şubat 2013 Çarşamba

SOFRAMA BUYURUN .Zeytinli Makarna Salatasi

Üc tane can dostum beni ziyaret ettiler .Güzel bir gündü sohbetler etik güldük isallah ilk firsatda tekrar beni ziyaret edersiniz .

Zeytinli makarna salatasi

malzemeler

  • 200 gram makarna
  • 1 kase kadar yesil zeytin
  • 4-5 tane salatalik tursusu
  • maydanoz
  • pul biber
  • zeytin yag
  • tuz
  • limon suyu
  • 1 tane kirmizi kuru sogan

hazirlanisi

  • Makarnayi kaynarsuya koyup icersine tuz ve yag damlatip haslayin.
  • Suyunu süzdürüp icersine maydanozunuzu ayiklayip yikayip dograyin .
  • Ben yesil zeytin kulandim yoksa siyah zeytinde cok güzel oluyor .
  • Zeytininiz tuzluysa biraz suda bekletin tuzu kaybolsun.
  • Sogan ni soyup dograyin diyer malzemeleride kati karistirin.
  • Afiyetler olsun
  • Ben uzun zamandir bloguma zaman ayiramiyorum okadar cok  yayinlamam gereken tarifler resimlerim birikti .Arkadaslarima biber kavurmasi,Pancar salarasi ,Kereviz salatasi
  • Hashasli cevizli pogaca  ve peynirli rulo pogaca hazirladim
  • Talilardan Ari sokmasi ,beyaz cikolatali kek  vehindistan cevizli ,recelli ve iki renkli kurabiye hazirladim. En kisa zamanda tekrar issallah bulusuruz .

Biber kavurmasi


SOFRAMA BUYURUN .Zeytinli Makarna Salatasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder