6 Şubat 2013 Çarşamba

KADAYIF DOLMASI

KADAYIF DOLMASI

malzemeler
  • 250 gram tere yag
  • 1 paket taze kadayif
  • 1 kase ceviz
serbeti icin malzeme
  • 2,5 bardak su
  • 2,5 bardak toz seker
  • 4-5 damla limon suyu
hazirlanisi
  • Kadayifim vakumluydu 5 dakika önceden buzdolabindan cikarttim  derin bir kabin icersince tellel olmasi lazim.
  • Tere yagi eritin harmanlanmis kadayiflarin üzerine gezdirin elinizle bastirmadan züm kadayifa yidirin yagi  .
  • Cevizinizi dise dokunur sekilde rondadan gecirtin ben biraz daha böyük kiydim.
  • Tere yagli kadayiftan bir tutam avcunuza alip icersine cevizinizden koyup sIkIca basirin avuc icinizde ve tepsiye siralayin kadafiniz biten deyince .
  • 175 derece firinda üzerini nar gibi kizaran deyince pisirin.
  •  Serbetinizi hazirlayin Tatliniz firindan cikinca sogusun serbetinizi ilik dökün üzerine .Ben antepfistigi özerlerine döktüm .
  • Cok güzel bir tatli afiyetler olsun.

KADAYIF DOLMASI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder