7 Şubat 2013 Perşembe

Kurabiye tarifi Nesquik / Cornflakes li

Kurabiye tarifi Nesquik / Cornflakes li
Kurabiye tarifi kelogslu       cevizli ,cikolatali kurabiye 

malzemele

  • 3 tane yumurta
  • 250 gram tere yag
  • yarim paket kabartma tozu
  • 500 gram nisasta
  • 6 yemek kasikte peleme dolusu un
  • 1 su bardak toz seker

üzerinin cikolata si icin malzemeler

  • 1 kavanoz nutella (400 gramlik yeter )
  • 1 cay bardak ay cicek yag

üzerine

  • 2 kase Nesquik Cornflake .. 1 su bardak ceviz

hazirlanisi

  • Bu defa degisik bir klogs ve ceviz ile karistirip nutelladan sonra bu karisima beledim.
  • Tüm malzemeyi katip bir kabin icersinde hamurunuzu yugurun.
  • Kurabiyenizin seklini verin .
  • Kellogsunuzu rondadan gecirtin. Cevizide gecirtin rondodan .
  • Kelogsla cevizi karistirin bir derin kabin icersinde
  • Hamurun seklini verirken elinizi arasira suya batirin böylece daha kolay oluyor.
  • Hamur cok yumusak zor toparlaniyor islak elinize 1 er kasikla birer koyup elinizle yuvarlayin
  • Tepsiye siralayip 175 derecede pisirin.
  • Nutella ve yagi eritin bir tencerede karistirarak. sakin kaynatmayin kolayca eriyecektir .
  • Ilık kurabiyeler önce nutella karışımına bulanıp daha sonra cevizli ,kellog’sl karisimina kaplanır.
  • 15 -20 dakika sonra afiyetler olsun .
  • Daha öncede bu tarifi yayinladim bu kurabiyeyi ben hazirladim is yerindeki arkadaslarim icin hazirladim .

Kurabiye tarifi Nesquik / Cornflakes li

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder