3 Şubat 2013 Pazar

SABAH Gazetesine tesekkürler ve kisa bir ara

Tesekkürler sabah gazetesine benim bloguma yer verdigi icin
Gecenlerde 07. haziran. 2010 tarihinde ön sayfasinda bir yer ayirdi ve blogum tatlilar gülcandan ni okuyucularina tanitti .Bu güzel ve cok hos bir duygu emek vermek cok güzel ama emeginin karsiligini görmek cok daha güzel .Benim blogum 3 cüncü evladim gibi oldu zamanla güzel dosluklar ve yeni arkadas güzel tarifler getirdi hayatima.Bos zamaninim varsa blogumla geciyor .Tek bir sey icin actigim bulogumu bendende birseyler kalsin kizlarima ilerde annelerine ait bir seyler Yemek yapmayi seviyorum yaptiklari haylasmayi .Bulogum icin mutfagima giripte bir seyler hazirlamadim ama günlük soframizda yer alan tatli ,yemek lerden yayinladim.Herkeze sevgi ve selamlar .Tatiden sonra görüsmek üzere hepize güzel iyi tatiller


SABAH Gazetesine tesekkürler ve kisa bir ara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder