1 Şubat 2013 Cuma

KAYSERİ EKMEK MANTISI YADA PAPARA

Canım arkadaşlarım ve değerli ziyaretçilerim….
sağlığın kıymetini elden gidince anladım.evime ve çocuklarıma kavuştum.ama karnımdaki dikişler yüzünden eğilmek,öksürmek,düzgün yürümek,hatta oturmakta bile çok güçlük çekiyorum.yinede ağrılarım azaldı ;şükürler olsun yavaşta olsa iyileşiyorum.bu süreçte sizlerin desteği bana dahada güç veriyor..herkese tekrar tekrar teşekkür ederim..
sanırım hasta ve halsizken 10 dakikada yapılabilecek en pratik yemeklerden birisi ekmek mantısı..ben hastanedeyken bir çok bayat ekmek birikmiş.hem bunları değerlendirmek hemde doyucu bir öğün için alternatif bir tariftir.. deneyin tavsiyemdir..

 
KAYSERİ EKMEK MANTISI YADA PAPARA:
1 bayat ekmek
300 gr kıyma
1 orta boy yemeklik doğranmış kuru soğan,biber ve domates
1 yemek kaşığı tereyağ
1 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı kırmızı toz biber
1 su bardağı su
1 fiske tuz
üzerine:sarımsaklı yoğurt ve sumak
YAPILIŞI:Kıymayı yağ ile beraber rengi dönene dek kavuruyoruz.sonra su hariç diğer malzemeleri ekleyip kavuruyoruz.en son suyu ekleyip kaynatıyoruz.ufak parçalara ayrılmış ekmeklerin üzerine eşit miktarda döküyoruz.isteğe göre sarımsaklı yoğurt ve sumakla sıcak servis ediyoruz.


KAYSERİ EKMEK MANTISI YADA PAPARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder