2 Şubat 2013 Cumartesi

5 DAKİKALIK PRATİK TARİFLER :)BAKLAVA YUFKASINDAN TAVADA SOSİSLİ BÖREK

Evet sevgili dostlar aylardır güncelleyemememin sebebi yine okul-hastane-eğitim-spor vs..vs.. çoğunuz biliyorsunuz..
 sizleri ne çok özlüyorum ve arıyorum hatta ulaşamıyorum bilemezsiniz:)
hep tarif isteyen çevremdeki sevdiklerimede bloğa bir bakın belki benzer tarif vardır diyorum.maalesef..
her hafta sonu pc başındayım ve en son bloğa girip tarif ekleyeceğimde  bir engel çıkıyor nedense..
bugün yine en son burdayım..az önce  diğer bloğumda frambuaz soslu pasta yayınımda övgü ve hayranlık dolu bir yorum beni motive etmeye yetti.. tüm vaktim ve enerjim sizlere feda olsun…
bu güzel yorumu yazan arkadaşımada çok teşekkür ederim adını ve kendini tanıtırsa çok sevineceğim.
bakınız: http://sevilcedeninciler.blogcu.com/frambuaz-soslu-pasta/8697607
okul açıldığından bu yana hep böyle pratik vede birazda yakıştırmaca tariflerle başbaşayım:)
gerçi bu tarifin bir sebebi de hazır baklava yufkası almamdı.bu yufkayı almam hatta baklava yapmayı denemem büyük hataydı:)
bir çoğu beğeniyor ama inanın baklava dışında her şeye benzemiş durumda nerdeyse çıtır çıtır kağıt yemiş gibi olduk:)
ve bunun üzerine tabiki kalan yufkaları değerlendirmek üzere benim oğluşlara bu sahte börek çıkıverdi 5 dakikada:D
asla hazır baklava yufkasını tavsiye edemem ama değerlendirme amaçlı değişik , çıtır çıtır bir börek çıkıverdi..
tarifi bir arkadaşımda görmüştüm.ama adresi hatırlayamıyorum.eğer sahibi iseniz link verin lütfen..teşekkürler..
BAKLAVA YUFKASINDAN TAVADA SOSİSLİ BÖREK
MALZEMELER:
10 Adet hazır baklava yufkası
1 tabak pişmiş salçalı ve sosisli spagetti makarna
1 yumurta-2 yemek kaşığı eritilmiş tereyağ
YAPILIŞI:
teflon tavamızı altını tereyağ ile yağlıyoruz.5 adet yufkayı seriyoruz. makarnalı harcımıza 1 yumurta kırıp karıştırdıktan sonra  ortasına ekliyoruz.kenar kısımlarını içe katlıyoruz. kalan 5 yufkayıda sererekarkalı önlü çevirerek kısık ateşte kızarana dek tutuyoruz.afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder