30 Ocak 2013 Çarşamba

ETKİNLİK VE NARLI MUFFİNLER

sevgili esracımın aramızdan ayrıldığı bu hüzünlü ve acı günde bunu yayımlamak hiç içimden gelmiyorduki geçen hafta esraya “etkinlik için ne yapsam diye düşünüyorum.galiba katılamayacağım” dediğimde bana katılmam için ısrar ettiği aklıma geldi.


birçok arkadaşımda gördüğüm bu sürahi nine logosu çok hoşuma gitmişti..derken bu şirin ve emekli logosu olan etkinliğe katılmak istedim.bu sürahi nine logosunu hazırlayanlara,evsahibimiz laleciğe ve etkinliğe katılarak emek veren tüm bloglar alemine çok teşekkür ederim. benim k.annem ne yapsam hep beğenir ve takdir ederek afiyetle yer.bende onun en sevdiği meyve olan nardan bir muffin buluşu denedim ve ona hediye ettim. NARLI MUFFİN:4 yumurta ve 2,5 s.b. toz şekeri çırpıyoruz.1 s.b. su,yarım s.b. sıvıyağ,2,5 s.b. un ve 1 er paket kabartma tozu ve vanilya ilavesiyle tekrar çırpıyoruz. en son 2 adet narın tanelerini ekleyerek karıştırıyoruz.muffin kalıplarına dökerek 175 derecedeki fırında pişiriyoruz.biraz ılıyınca üzerine şekerle karıştırılmış nar suyundan 2 şer kaşık döküyoruz. ve üzerini nar taneleriyle süslüyoruz.
veya üzerini krema ve nar taneleriyle süslüyoruz.tercih sizin…..


ETKİNLİK VE NARLI MUFFİNLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder