30 Ocak 2013 Çarşamba

ÇOK PRATİK YUFKA BÖREĞİ

daha önceden diğer adresimde tarifini vermiş olduğum böreğin hazırlanması tam 15 dk sürüyor.hafif su böreğinide andırıyor.çok pratik ve yumuşacık tavsiye ederim.

PRATİK YUFKA BÖREĞİ:

6 adet yufkayı ortadan ikiye bölerek iç harcından (ben peynirli -patatesli harç kullandım) yayıp çok gevşek uzunca sigara böreği gibi sarıyoruz.ve yağlanmış tepsiye sıkıştırmadan rulo şeklinde sarıyoruz.üzerine 1 küçük s.b. sıvıyağ, 1 küçük s.b. yoğurt, 1küçük s.b. süt ,3 yumurta , 1 t.k. kabartma tozunu çırpıp her tarafına eşit yedirerek döküyoruz.susam ekiyoruz.eğer vaktimiz varsa böylece yarım saat dinlendiriyoruz.ben akşam yatarken hazırladım.sabah pişirdim.sıcak sıcak çok güzel oldu.175 derecede pişiriyoruz.ılık servis ediyoruz.
AFİYET OLSUN

ÇOK PRATİK YUFKA BÖREĞİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder