2 Şubat 2013 Cumartesi

MEYVELİ TAVUK GÖĞSÜ


okullar açıldı ve koşuşturmaca başladı.
bu arada temizlik misafir derken yine yoktum ortalıklarda…
ama üzülmeyin ara versemde bu kez hep burada olacağım inşallah..
bu meyveli tavuk göğsü benim 15 yıllık can dostum:)
sanırım beni tanıyan herkes bunu yedi:)
sıcak havalara mis gibi serinlik ve hafif bir tatlı yada çay yanına pasta..
buyrun…

MEYVELİ TAVUK GÖĞSÜ TARİFİ:
(resimde gördüğünüz büyük borcam tepsi için)

150 gr margarini eriterek , 1s.b +yarım s.b. yarısı unu biraz kavuruyoruz.1 lt.+ 250 gr sütü çırpma teliyle karıştırarak yavaş yavaş ilave ediyoruz.varsa nohut büyüklüğünde damla sakızı ve 1 ç.b. hindistan cevizi ekliyoruz.sürekli çırparak kaynatıyoruz.1,5 s.b. toz şekeri ve 1 paket vanilyayı ekleyip ocağı kapatıyoruz.15 dk mikserin hızlı ayarında çırpıyoruz.kalıba döküyoruz.üzerini dilimlenmiş mevsim meyveleriyle süslüyoruz.ben üzüm , şeftali , muz kullandım.hazır jöleyi üstündeki tarife göre hazırlayıp , yayıyoruz.dolapta buz gibi soğuttuktan sonra servis ediyoruz.
AFİYET OLSUN


MEYVELİ TAVUK GÖĞSÜ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder